Tuesday, August 2, 2011

Bosankah?

RAMADHAN KAREEM,
assalamualaikum warahmatullah...alhamdulillah alhamdulillah, telah setahun berlalu and now kita bertemu lagi dengan ramadhan yang di nanti nanti kan oleh mereka yang benar benar ingin menikmati sujud cinta kepadaNya, zikir maghfirah dan tawaakkal kepadaNya..

alhamdulillah alhamdulillah, princess berharap...ramadhan kali ini akan jauh membawa erti yang besar dalam apa saja segi terutama amalan diri dan silaturrahim bersama masyarakat! itu sangat penting...

and negara Princess, baru saja memulakan hari pertama melakukan saum..pada hari ini.. :) alhamdulillah, dan dalam masa yang sama hari ini (2nd august) tarikh bday salah seorang sahabat...

apa2 pun..inshaAllah semoga sahabat itu akan tetap istiqamah dalam mencari redhaNya, dan berfikiran dewasa pada hari hari mendatang, inshaAllah. sanah helwah, kullu am bikhair..AMINN..

okie, lets watch video di bawah ni..mesti ada yang nak tau mcm mna amalan tu akan rasa tidak bosan pada diri kita, apa bila kita melakukan nya...inshaAllah..



how how?? u get it?me also get it..hehe alhamdulillah...so now! jom jom cari cinta Allah..inshaAllah akan mudah la urusan kita..hehe :)

ahir kalaam dari princess, semoga kita dapat memanfaatkan bula ramadhan ni dengan sebaiknya..insahAllah ada ilham lagi, princess akan update blog dri masa ke ssemasa..inshallah..

SaLam RaMadHan,
dari : PrincessSolehah.

No comments: