Thursday, August 25, 2011

Kepastian - Inteam

Assalamualaikum warahmatullah.. <3 <3

kaifahalikum? alhamdulillah alhamdulillah..
alhamdulillah sekarang dah merasai fasa 10 malam terakhir ramadhan, rasa sedih meninggalkan ramadhan kali ini...rasanya, macam mau stay dalam bulan ni, tapi sudah sunnatullah akan pasti datang dan pergi..mungkinkah kita akan bersua kembali ramadhan akan datang?? harap harap bertemu jua..amin!

tadi..semasa menghadiri kuliah, Princess share dengan seorang sahabat satu surah dalam al-Quran,surah al-Insyiqaq..

ketika membaca makna ayat 6-15, tiba tiba teringat lagu di bawah ni...jom layan sikit.. sedih,Muhasabah diri yang masih hina dina ni.."yaAllah, andai yang terakhir dicalon kn syurga olehMu, maka..aku berharap aku lah orang itu, akan tetapi aku takut orang yang pertama di calonkan untuk di lontarkan ke neraka itu...adalah aku! ampuni aku ya Allah..."



Muhasabah Diri,
PrincessSolehah

No comments: