Monday, November 28, 2011

tutur rindu

assalamualaikum warahmatullah akhawati fillah..
:') kaifahalikunna? semoga setiap hati yang telah tersentuh dan akan terus tersentuh dengan hidayahNya berada dalam kemanisan iman..amin! 

apa apa pun, kan khabarkan saja...keadaan kami di sini, bumi Qaherah mesir dalam keadaan alhamdulillah kullu khair..doakan setiap hati hati kami mudah Allah beri kelapangan masa dan dimudahkan setiap bicara hati untuk menyentuh para hati yang ingin disentuh di sini.. :) 

inshAllah tiba tiba hari ni mcm kn share sikit dengan akhawat yang sgt2 di rindui....I cant remember dimana ana dapat this kind of sajak..but, for sure..untuk semua para hati...

saya sayang awak,
sayang sangat,
sangat sangat.

kerana pada awak bukan sahaja terletak masa depan saya
tapi seluruh kehidupan dahulu dan terkini saya.

Mahu pulang segera ke pangkuan awak,
melewati hari-hari penuh cinta,
menyusuri lorong-lorong realiti kehidupan yang memanusiakan,
mematangkan usia dengan nilai kesusahan satu perjuangan.

Jatuh cinta buat sekalian kalinya,
pada apa yang ada pada awak,
segala-galanya tentang awak,
yang mungkin hanya terzahir indah pada mata saya,
tapi tidak disedari oleh manusia lain.

Mensyukuri kelebihan,
Meredhai kekurangan.

Saya sayang awak,
sayang sangat,
sangat-sangat.

sampai sni saja dulu..hehe
What are words
If you really don't mean them
When you say them.... hati yang sangat menyayangi kalian,
♥PrincessSolehah

No comments: