Monday, June 20, 2011

*Tears Falling* Kembali by Tasyiru



asalamualaikum warahmatullah..kaifahalikum? kaifa imanukum? semoga dalam lindungan dan rahmat Allah jua...

macam mana hari hari yang di lalui? have you recharge your iman? :) Hidayah tu, Milik Allah...so, we kena ask for that hidayah dari Allah lah kan? the Hidayah tidak akan pernah menjenguk kita, kalau kita tak meminta daripadaNya..

bila Allah dah beri hidayah kedalam diri kita, the thing we should do is untuk pelihara dan jaga hidayah tu.. macam kita pelihara bunga, kalau kita tak siram, tak bagi baja, tak bagi sunlight pasti bunga tu akan layu..

sama lah juga dengan iman kita, kena lah selalu sirami hati dengan ilmu, bajai dengan zikrullah, praktikkan apa yang kita tahu..inshaAllah kita akan merasa kekuatan iman dalam diri kita..

hilangkan ego dengan setiap kesalahan yang telah kita buat..Allah Maha pemaaf.. :')

bila dengar this song, macam macam perasaan terbayang..I remember someone pernah ckp to me "Ukhti...sekiranya nanti ana tersasar dari jalan Islam ni, tegurlah ana..bawalah ana kembali mengingatNya.." :'(

yaAllah maafkan diri ini, kalau sekiranya kami belum melakukan amanah Mu dengan sesungguhnya..Princess berharap dia akan kembali memeriahkan lagi taman ini suatu hari nanti..tulus dari hati, kami sangat merindukanmu...berlapang dadalah..hati hati ini masih menanti kepulanganmu...


Hati yang sangat merindui KasihNya,
♥ PrincessSolehah ♥

No comments: